1. Az előző bejegyzésben pont első pontként hangsúlyoztam, hogy a legfontosabb az autó lemérése. Ezt nem győzzük elégszer hangsúlyozni. Egyik ügyfelünk sajnos rosszul mérte le. Az autó pont befért, csak ő nem tudott már kiszállni belőle. Tehát az autó lemérésénél ne csak a kocsi hosszát és szélességét mérjék le, hanem tükörtől tükörig, sőt! még az ajtó kinyitását is vegyék figyelembe.
2. fontos dolog, én mindenképp így kérném a garázsomat: horganyzott vázzal. Ez azért fontos, mert így nem fog rozsdásodni a szerkezet és több 10 évet is kibír majd. Alapozó festéssel ellátott vázat át kell festeni, amit nem is biztos, hogy egy már felépített garázsnál mindenhol alaposan le lehet kenni.
3. A tető az oldalfalaktól kb. 10 cm-rel lóg túl. A tető és az oldalfalak találkozásánál rések vannak a trapézlemez kialakítása miatt. Itt a levegő be tud jönni. Éltakarás kérhető rá, ami csökkenti a széljárást.
4. Kapunál praktikus lehet pl. kitámasztó lábakat kérni (1. kép), hogy a kétszárnyú kaput nyitott állapotban ne tudja becsapni a szél. Egy másik kényelmi funkció: a központi rigli (2. kép). Ezzel a kallantyúval egyszerre lehet a felső és alsó riglit is egy kézzel működtetni.
5. Továbbra is kapunál maradva, egy kicsit részletesebben is írok a kapukban lévő zárakról (ahogy azt az előző bejegyzésben is ígértem: http://mobil-garazs.blog.hu/2017/05/10/5_1_fontos_szempont_mobilgarazs_vasarlasa_elott).
A kétszárnyú kapu alapesetben egy nagykulcsos zárral, 2 pár lakatpánttal és a kinyitáshoz egy fogantyúval van felszerelve. A nagykulcsos zár: 7-8 cm-es klasszikus kapukulcs.
Felárért kérhető biztonsági zár, illetve kilincses biztonsági zár is.
A billenőkapu biztonsági zárral és forgókilinccsel van ellátva.
A billenőkapu automatizálva is kérhető. A következő bejegyzésben ezzel folytatom. Napsütéses szép délutánt mindenkinek!
Ha tetszett a cikk, vagy úgy gondolja, másnak is érdekes lehet, ossza meg!
Ha pedig garázs vásárlása előtt áll, nézzen szét weboldalunkon is! http://mobil-garazs.eu/